niedziela, 20 grudnia 2015

Metallic bag.

Prezenty kupione? Spakowane? A może właśnie stoicie w przedługich kolejkach w centrach handlowych (koszmar!). Moje prezenty już prawie, prawie skompletowane, nie zdołam niestety wszystkich bliskich mi osób obdarować własnoręcznie uszytymi drobiazgami, ale nie byłabym sobą, gdybym czegoś jednak nie uszyła!


Trochę mi zeszło zanim zdecydowałam się kupić tę tkaninę, bo z takimi mieniącymi się rzeczami różnie bywa. Czasem  jednak trzeba uszyć coś oprócz klasycznej czerni, a ten kolor jest całkiem przyzwoity. Brąz, złoto, ciemny, perłowy beż, wszystko zależy od światła i kąta patrzenia, a z granatową podszewką, według mnie wygląda naprawdę dobrze! Pomysł na wygląd torby powstawał w trakcie krojenia materiału, początkowo miała być bez podszewki, ale zdecydowałam się na wszycie zamka i cała koncepcja się zmieniła :) miłego oglądania!













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz