piątek, 7 sierpnia 2015

Przegląd sklepów z tkaninami

Pokażę Wam dzisiaj kilka fajnych źródeł z tkaninami. Niejednokrotnie przesyłałam Wam linki w wiadomościach prywatnych, kiedy chcieliście wybrać wzór dla siebie. Postanowiłam więc zebrać wszystko w jednym miejscu i zrobić listę moich ulubionych sklepów, które mogę Wam szczerze polecić. Zobaczcie jak można przepaść! Wybór wzorów potrafi namieszać w głowie, ale to nie wszystko!



Wzory i gatunki to jedno, ale kupując przez internet ogromnym plusem jest móc kupić w jednym miejscu także dodatki krawieckie lub akcesoria pasmanteryjne i chodzi tutaj głównie o koszt przesyłki, za którą płacimy wtedy tylko raz. To jednak nie wszystko co oferują nam dzisiaj sklepy z tekstyliami! Coraz częściej możemy się spotkać z możliwością projektowania własnych wzorów, dzięki czemu otrzymamy unikalną tkaninę, jedyną w swoim rodzaju. Zapoznajcie się z moimi ulubionymi sklepami :)



W tym sklepie znajdziecie głównie tkaniny bawełniane, ale także dzianinę. W ofercie znajduje się sporo kolorowych i interesujących wzorów od klasycznych kropek przez black&white po wielokolorowe wzory. Sklep można także odwiedzić stacjonarnie przy ul. Ogrodowej w Poznaniu, co dla mnie jest bardzo korzystnym rozwiązaniem :)




Tkaniny w oryginalne wzory, świetna jakość nadruku i możliwość wybrania "podkładu", czyli tkaniny o odpowiadającej nam gramaturze i splocie. Sklep daje także możliwość zaprojektowania swojego wzoru, jeśli chcemy posiadać tkaninę oryginalną i wyjątkową.




To co urzekło mnie w tym sklepie to wzory i jeszcze raz wzory! W asortymencie można znaleźć wiele tkanin z niesamowitymi motywami. Najbardziej upodobałam sobie te geometryczne i wielobarwne, ponadto sklep oferuje także akcesoria do szycia jak i gotowe produkty.




Jeden z tych sklepów o szerokim asortymencie. Znajdziecie tam tkaniny, dzianiny, bardzo popularny (szczególnie używany w akcesoriach dziecięcych) polar Minky, tiul i wszelkiego rodzaju wypełnienia, a także akcesoria i maszyny do szycia. Wszystko w jednym miejscu! Stacjonarnie w Gdańsku.




Jeśli szukacie ściągaczy np. do bluz lub spodni to warto zajrzeć na tą stronę, ich dostępność w sklepach stacjonarnych wcale nie jest taka oczywista, a ceny często są wysokie. Dodatkowo sklep oferuje tkaniny i dresówkę drukowaną w dość popularne, ale nadal pożądane wzory, które świetnie sprawdzają się między innymi w modzie i akcesoriach dla dzieci.




To kolejny sklep, który uwzględnia naszą kreatywność i pozwala na projektowanie swoich wzorów :) Co więcej zaprojektowany przez nas wzór może trafić do sprzedaży! Oczywiście można także kupić gotowe tkaniny, a wzory są różnorodne i oryginalne. Podobnie jak w pozostałych przypadkach, możemy wybrać tkaninę o odpowiadającym nam splocie i gramaturze.




Jak sama nazwa wskazuje na pewno znajdziecie tam przeróżną dzianinę, grubą, gładką, drukowaną oraz taką na t-shirty, ale także wspomniany wcześniej polar Minky, tiul, ściągacze. Przy okazji możecie skorzystać z pasmanterii albo znów zaprojektować własny wzór z możliwością jego sprzedaży w sklepie!

Oby linki były pomocne, ale może być też odwrotnie biorąc pod uwagę ilość naprawdę wspaniałych tekstyliów i dodatków. Nie odpowiadam za to, sama mierzę się z tym bardzo często :) Mam jednak nadzieję, że uda Wam się znaleźć lub zaprojektować dla siebie fajny wzór!
* Za każdym razem zwracajcie uwagę na stosunek cena/ilość. Bardzo często podana cena dotyczy 0,5 mb lub nawet tzw. tłustej ćwiartki, czyli 0,25 mb uciętej w kwadracie. Zawsze powinna być widoczna informacja przy produkcie.

7 komentarzy:

  1. dzięki dzięki, na pewno się przyda!
    znałam tylko cottonbee ;)
    pozdrawiam
    creativamente
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja korzystam tylko i wyłącznie ze sklepu https://ctnbee.com/pl bo mają najlepszej jakości usługi. Od zawsze u nich zamawiałem i wiem z praktyki że warto.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie jest wiele różnych sklepów gdzie można kupić różnego rodzaju tekstylia. Ja jestem ich wielką fanką i jak czytałam w https://domabc.pl/dom,ac253/tekstylia-ktore-zachwycaja-ozdobne-zaslony-do-salonu,8530 to faktycznie jest pewna gama tekstyliów które potrafią zachwycać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest sporo dobrych sklepów gdzie możemy kupić wysokiej klasy tkaniny i tak na dobrą sprawę to od nas wiele zależy na jaki materiał się decydujemy. Wiem, że dobry producent dzianin nigdy nie pozwoli na to, aby jego produkty uważane były za niskiej jakości. Tym bardziej, że są wykorzystywane przez inne osoby i to one budują reputację.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie napisane. Fajny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na pewno jeszcze dodałabym bez zastanowienia do tej listy sklep https://dekoma.eu/pl/ gdzie mają całą masę różnych potrzebnych tkanin i całą masę akcesoriów. W końcu ja bardzo cenię sobie takie rzeczy, które są wysokiej jakości i wiem że w tym sklepie mam możliwość kupienia właśnie takich.

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie takie miejsca są bardzo ważne i ja również niedawno szukałem ciekawych materiałów tapicerskich. Jak się okazało to na pewno w hurtowni https://hurtownia-akces.pl/ mają całkiem spory wybór takich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń