środa, 29 lipca 2015

Porcelanowy wzór.

Kwiatowe, niebieskie ornamenty wszyscy znamy z porcelanowych zastaw, ale jak widać ten print doskonale sprawdza się także na tkaninach! Można zauważyć, że jest to dość popularny motyw w tym sezonie, ale mimo wszystko nadal subtelny i kobiecy, a połączenie kolorystyczne pięknie podkreśla opaleniznę. Nie trzeba też zbytnio kombinować z dodatkami, wystarczą delikatne w kolorze skóry, bieli lub kobaltu, ponieważ całą resztę robi właśnie ten porcelanowy print. 

Po długiej przerwie odwiedziłam sklep z tkaninami i kiedy miałam już wychodzić z niczym wpadł mi w oko ten piękny wzór. Obejrzałam, podotykałam i wiedziałam, że uszyję z niego właśnie szorty. Oczywiście musiał dojrzeć kilka dni, a ja szukałam wykroju, który będzie mi odpowiadał, ale ostatecznie wykrój zrobiłam sama i jak na pierwsze szorty efekt daje radość :)









Zależało mi na tym, aby szorty były wygodne, lekkie i nieprzylegające. Sprawdziłam, można w nich czuć się swobodnie! A Wy co sądzicie o takim wzorze na lato? :)


Polubić możesz na Facebooku i obserwować na Insta


1 komentarz: