niedziela, 9 listopada 2014

wizytówki - czy design ma znaczenie? / business cards - whether the design has the meaning? /

Dzisiaj post o nieco innym charakterze niż zwykle. Z potrzeby uaktualnienia danych na wizytówkach, postanowiłam zaprojektować całkiem nowy wzór. To zawsze zabiera mi więcej czasu, niż początkowo zakładam, a wszystko przecież dla efektu końcowego. Chętnie sięgamy po ciekawie zaprojektowane wizytówki, a przejrzyste i chwytliwe logo zapada w pamięć. Kto z nas nie zabrał kiedyś oryginalnej wizytówki/ulotki ze względu na dobry motyw graficzny, niepowtarzalny font, formę czy materiał? To zawsze działa! Szczególnie na miłośników designu i wrażliwców na pewien poziom estetyki. Oczywiście pamiętamy o funkcji wizytówek, na których zamieszczone są niezbędne informacje i namiary, aby łatwiej było trafić ponownie lub przekazać dalej. Poprawne, najpotrzebniejsze i aktualne dane to podstawa efektywnej wizytówki i to pozostaje bezsprzeczne. Część estetyczna zależy już od właściciela, można przecież zamówić jeden z wielu wzorów proponowanych przez drukarnie, można zlecić zaprojektowanie grafikowi lub przy odrobinie umiejętności zabrać się za to samemu. Ja uwielbiam robić takie rzeczy i od razu wiedziałam, że swoje wizytówki będę projektować sama. Na te wymarzone będę musiała jeszcze poczekać, ale te dotychczasowe też dają dużo frajdy. Łączę w nich projekt, wykonawstwo i oszczędność, a ludzie po prostu je biorą :)
Efektów z etapu wykonawczego sama nie mogę się doczekać, więc dzisiaj pokazuję Wam dotychczasowe i shot pt.: “work in progress”.





a nowości jeszcze w trakcie dopracowywania:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz