wtorek, 18 listopada 2014

bluzka z dzianiny piankowej.

Dzisiaj mam dla Was coś czego jeszcze tutaj nie było. Szycie ciuchów to zupełnie inna bajka niż akcesoria, ale to oczywiste. Tkaniny mają kontakt, często bezpośredni, ze skórą. Ważną kwestią jest też kurczliwość i dekatyzacja ma tutaj szczególne znaczenie, aby uniknąć rozczarowania po pierwszym praniu czy prasowaniu. Ja podeszłam do tego jednak na luzie, bo byłam po prostu ciekawa samego procesu przygotowania i pracy, a ostatecznie efektów. Wybrałam prosty krój, który i tak nie oszczędził czasu i pytań, które zrodziły się w trakcie, ale było warto. Połączyłam dwie tkaniny, dzianinę piankową, która nadaje nieco kubełkową, nowoczesną formę i bawełnę imitującą len.

Możliwe, że zdarzy mi się więcej takich odzieżowych popełnień : )  a z perforowanej dzianiny powstała już kolejna rzecz, więc niedługo zaprezentuję ją w innej odsłonie i w innym połączeniu.
Miłego wieczoru!









2 komentarze:

  1. Świetne połączenie. Zaskakujące i nadaje szyk. Podoba mi sie.

    OdpowiedzUsuń