czwartek, 28 maja 2015

Moje TOP5 blogowe.

Blogi to naprawdę świetne źródło inspiracji i wiedzy. Mimo że sama prowadzę bloga, mam swoje ulubione, które odwiedzam, czytam i często znajduję tam niemało natchnienia. Pomyślałam, że ten wpis może być też odpowiedzią na jedną z próśb, jaka padła w ankiecie.

Wcześniej pojawił się wpis o moich sposobach na zebranie natchnienia i energii >o tutaj<, ale prosiliście o więcej moich motywatorów. Dzisiaj rozwijam jeden z przykładów z tamtego posta, codzienna prasa internetowa to także moje źródło inspiracji przecież! Nie ukrywam, że na mojej liście znajduje się nieco więcej pozycji, ale na dziś przygotowałam właśnie tą piątkę. Może odnajdziecie wśród moich ulubionych blogów tego, którego wrzucicie do swoich zakładek.

/kolejność przypadkowa/


Kolorowy, energetyzujący i w dziewczęcym klimacie blog lifestyle'owy. Znajdziecie tam przeróżne kategorie! Jest w czym wybierać, można przepaść na długo. Jedzenie, moda, diy, porady? Proszę bardzo! Urzekł mnie tam jeden mały szczegół. Kolorowe zakładki w nagłówku i odpowiadające im nagłówki postów z danej kategorii. Niby mała rzecz, a wyszło super!






Blog wnętrzarski, prowadzony z niesamowitym wyczuciem stylu. Przejrzysta treść, sporo inspiracji, informacji o nowościach i ciekawe zestawienia produktów. Znajdziecie tam także tutoriale "diy", które bezpośrednio dotyczą wyposażenia wnętrz i dodatków. No i niesamowity smaczek, który pojawił się już rok temu, to kategoria FOODdesign!






Czytam, oglądam, uczę się. Lubię to miejsce, sposób pisania, poruszane tematy, mnóstwo ciekawych informacji o fotografii i fotografowaniu, ale nie tylko! JestRudo robi kawał dobrej roboty! Blog jest piękny, mi osobiście kojarzy się z wiosennymi kolorami, przejrzystą formą, dobrymi zdjęciami i wartościową treścią podaną w ludzki sposób. Ponadto! Znajdziecie tam bank pięknych, darmowych zdjęć, autorskich oczywiście. Jedno z nich możecie oglądać w nagłówku tego wpisu.






Potężne źródło inspiracji! Tutoriale, smaczne przepisy (uwaga! kuszące słodkości), przydatne poradniki. Przeczytacie o wnętrzach, o dodatkach, przygotowaniach do ślubu. Znajdziecie tam naprawdę sporo ciekawych i świeżych pomysłów na własne wnętrze oraz przyjemne i oryginalne tutoriale. Wszystko dobrze urządzone i oprawione w przejrzystą szatę graficzną. Właśnie! grafiki też tam znajdziecie, do pobrania nawet!






Skoro pojawił się już wątek jedzenia, to nie mogę pominąć tej pozycji! Pyszny blog, kreatywne przepisy, piękne zdjęcia! Klimat na tym blogu jest wyjątkowy. Bardzo przypadła mi do gustu seria "Zjedz Berlin" i nie ukrywam- przydała się w praktyce. Blog prowadzony także w wersji anglojęzycznej >tutaj<. Polecam! Zapewniam, że oprócz potraw zauroczy Was cała oprawa.





Jeśli chcecie widywać tutaj tego typu wpisy, dajcie znać! Moja lista co rusz wzbogaca się o nowe pozycje z przeróżnych kategorii tematycznych :)

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię A Beautiful Mess. Coś ostatnio nie miałam zbyt dużo czasu na śledzenie dziewczyn, dobrze, że dzięki Tobie sobie przypomniałam. O Jest Rudo, chyba nie muszę Ci nic mówić ;) My Pink Plum mam dwie grafiki w domu w ramkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie ostatnio też krucho z czasem żeby być na bieżąco z ulubionymi blogami, a tych na dodatek przybywa :) w tym właśnie Twój! :)

      Usuń