piątek, 20 lutego 2015

Załóż szelki!

Dzisiaj wpis lekki i bez kombinacji, ponieważ pokazuję jedynie dodatek. No i jednocześnie trochę przeciągam, bo szelki powstały w sumie pod tutorial. Pomyślałam jednak, że nie zaszkodzi w nie wskoczyć i zrobić zapowiedzi w formie posta! Mam nadzieję, że uda mi się sensownie poskładać te zdjęcia, żeby było wiadomo co i jak. Będę Was wtedy namawiać do działania, także bądźcie czujni!

Ze spraw organizacyjnych, marzec oznacza dla mnie wznowienie studiów, wiąże się to z pewnymi zmianami. Przede wszystkim z nową organizacją czasu. Jeszcze lepszą niż dotychczas (a naprawdę sporo mi brakuje w tej kwestii). Mam jednak nadzieję, że podołam, a na pewno będę się starać!

Póki co- zdjęcia! A ja powoli zabieram się za składanie tutorialu, zdjęcia torby, którą uszyłam (nareszcie!) dla siebie i plan na najbliższe dni. Miłego wieczoru.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz